Zavřít formulář

"Bezplatné objednání na vstupní vyšetření do EuroPainClinics za 1 minutu!"
Jaká je Vaše preferovaná ambulance vyšetření?

Máte zájem o konzultaci na  Slovensku?

Objednejte se do EuroPainClinics

Na vstupní vyšetření do EuroPainClinics Brno se můžete objednat telefonicky na čísle +420 792 336 946 nebo vyplněním krátkého formuláře níže.
V obou případech Vám objednání nezabere více než jednu minutu.

Klinika EuroPainClinics Brno v současné době přijímá
pouze pojištěnce pojišťovny VZP (111)

Osobní informace

Vyplnění Vašeho telefonního čísla výrazně přispěje k dřívějšímu termínu vyšetření.

Vaše pojišťovna
Klinika EuroPainClinics Brno v současné době přijímá
pouze pojištěnce pojišťovny VZP (111)

Před pokračováním zadejte prosím Váš rok narození a zvolte Vaši zdravotní pojišťovnu. Také je potřeba zadat Vaše telefonní číslo nebo email, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat

Přejete si nahrát přílohu?
(Magnetickou rezonanci, zdravotní dokumentaci, zprávu od lékaře ...)

Přílohy E-konzultace

Pro správné vyhodnocení E-konzultace je vhodné přiložit ZIP soubor Vaší magnetické rezonance.
Můžete také přiložit Vaši naskenovanou zdravotní dokumentaci nebo ji jednoduše vyfoťte mobilem!

Pro nahrání magnetické rezonance je nutné nahrát magnetickou rezonanci jako ZIP soubor.
Můžete také přiložit Vaši naskenovanou zdravotní dokumentaci nebo ji jednoduše vyfoť mobilem!

ZIP soubor - nevíte jak vytvořit ZIP soubor vaší magnetické rezonance? Zobrazit návod (v novém okně).

Počkejte prosím, pokud se Vaše příloha nahraje

Nemáte magnetickou rezonanci? Splňujete podmínky pro vystavení žádanky na vyšetření od EuroPainClinics. Pokud nenahrajete svoji vlastní magnetickou rezonanci, sestra Vás bude informovat o dalším postupu.

Zpráva pro lékaře

Můžete blíže popsat svůj zdravotní stav, bolest a podrobnosti, které si myslíte, že by mohly pomoci při vyhodnocení Vašeho zdravotního stavu.

Popište prosím stručně Vaše obtíže, zejména to, co Vás bolí, kam se bolest šíří, jak dlouho bolest trvá a jakou liečbu jste dosud absolvovali

• Příklad A: 4 měsíce bolesti vyzařující do pravé nohy po zadní straně až do lýtka, po infuzní beze změny, částečně zlpešenie po ozónoterapii
  • Příklad B: 2 roky trvající bolesti v bederní páteři s vyzařováním do beder, nejhorší ráno při vstávání. Pouze částečně zlepšení po rehabilitaci
  • Příklad C: Více let trvající bolesti v krční páteři s vyzařováním pod lopatku, nejhorší ráno, po fyzioterapii ani kolagenových injekcích žádné zlepšení

Pro pokračování je třeba napsat Zprávu pro lékaře o délce minimálně 50 znaků

Zbývá napsat ještě 150 znaků

Před pokračováním je třeba nahrát přílohu (magnetická rezonance, zdravotní dokumentace).

Před odesláním E-konzultace je třeba souhlasit s dokumentem ochrany osobních údajů (GDPR)