Nová pracoviště v Ostravě a Hradci Králové od září 2020

Specializovanou léčbu s využitím unikátních miniinvazivních a perkutánních endoskopických výkonů na páteři mohou pacienti v České republice využít již na čtyřech místech – v Praze, Brně, od 1. 9. v Ostravě a od 15. 9. v Hradci Králové.

Rozšíření sítě klinických pracovišť EuroPainClinics reflektuje stále narůstající počet pacientů s problematikou bolesti zad, kteří hledají účinnou a rychlou pomoc při léčbě svých zdravotních obtíží. Aktuálním plošným pokrytím je umožněna dostupnost vysoce specializované zdravotní péče pacientům prakticky z celé země.

Zahájení provozu pracoviště EuroPainClinics v Ostravě

NA CO SE SPECIALIZUJEME
Pracoviště EuroPainClinics poskytují široké portfolio výkonů zejména při léčbě bederní páteře v důsledku tzv. kořenového syndromu, který je spojen s výhřezem meziobratlových plotének jako jednou z nejčastějších příčin bolesti zad. Zaměřuje se také na léčbu přetrvávající či nově vzniklé bolesti po operaci či opakovaných operacích zad (FBSS syndrom) a řadu dalších indikací spojených s bolestí dolní oblasti zad.

JAK SE OBJEDNAT
K objednání na pracoviště k dispozici bezplatná online služba E-konzultace. Touto cestou se pacient informuje o možnosti léčby ještě před vlastní návštěvou pracoviště, což šetří čas i náklady případně spojené s cestováním. Na základě E-konzultace probíhá předběžné lékařské posouzení pacientem poskytnutých informací a zdravotní dokumentace a v případě kladného vyhodnocení léčby miniinvazivními a endoskopickými výkony jako vhodného léčebného řešení zdravotní indikace je pacientovi navržen termín vstupního vyšetření.

VÝHODY LÉČBY
Miniinvazivní výkony se provádějí v ambulantním režimu, endoskopické na operační sále bez nutnosti hospitalizace – pacient po výkonu a doporučené době odpočinku odchází do svého domova. Jejich předností je řada klinických výhod, především maximální šetrnost, kdy dochází k minimálnímu poškození svalů kolem páteře a dalších měkkých tkání. Tím se snižuje pooperační bolest a zachovává se funkční stabilizace páteře. Výhodou je kratší doba trvání výkonu a možnost provedení v lokální anestezii. Krátká doba rekonvalescence pak urychluje návrat do aktivního života, do zaměstnání i k zájmové činnosti.

Zdravotní péče je na pracovišti EuroPainClinics Hradec Králové a Ostrava plně hrazena všemi hlavními pojišťovnami (mimo VZP). Aktuální přehled zdravotních pojišťoven pro všechna pracoviště EuroPainClinics najdete na zde: přehled pojišťoven

K návštěvě (českých) pracovišť EuroPainClinics není potřeba doporučení/žádanka lékaře.

Těšíme se na vaši návštěvu!

Tým EuroPainClinics

Sdílet tento článek přátelům

Omezení provozu na pracovištích EuroPainClinics z důvodu letních dovolených