EuroPainClinics Ostrava zahajuje provoz 7. 9. 2020

Klinika miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics otevírá od 7. září 2020 nové pracoviště v Ostravě, v lokalitě Bělský Les. Objednání je možné již od 1. 7. 2020 prostřednictvím bezplatné online služby E-konzultace.

Pacienti z moravskoslezské metropole a okolních regionů tak mají možnost využít vysoce specializovanou léčbu zad se zaměřením na bolest bederní páteře v důsledku výhřezu meziobratlové ploténky, kterou nejčastěji provází projevy jako šíření bolesti do dolní končetiny, bodavá, tupá, ostrá bolest, ztráta síly a ochablost končetiny, mravenčení, brnění aj. Dalším typem je léčba přetrvávající nebo nové bolesti po operaci zad spojené s tzv. syndromem selhání operační léčby (FBSS).

Proč zvolit miniinvazivní a endoskopickou léčbu zad

Při léčbě jsou využívány unikátní miniinvazivní a endoskopické výkony, které jsou maximálně šetrné k pacientovi a přinášejí řadu klinických benefitů jako menší chirurgický řez, menší výskyt infekcí, menší riziko poškození nervů, menší tvorbu epidurální fibrózy aj. Významnou výhodnou je v neposlední řadě rychlejší rekonvalescence a rychlejší návrat do aktivního života a do zaměstnání. Výkony se provádějí bez hospitalizace.

Miniinvazivní a endoskopická léčba je ideálním řešením pro všechny pacienty, kteří si přejí rychlé, šetrné a účinné řešení svých zdravotních obtíží a kteří nechtějí být bolestí ve svém životě a aktivitách v zaměstnání či volnočasových činnostech dále omezováni.

Jak se na objednat – využijte již nyní bezplatnou službu E-konzultace!

Zájemci o léčbu na Klinice miniinvazivní a endoskopické léčby EuroPainClinics Ostrava mohou od 1. 7. 2020 využít k objednání online službu E-konzultace. Touto cestou se pacient předem informuje, zda by léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony mohla být vhodná pro jeho zdravotní obtíže spojené s bolestí zad. Na základě E-konzultace proběhne předběžné lékařské posouzení uvedených informací a zdravotnické dokumentace a bude-li léčba vyhodnocena jako vhodná, navrhneme pacientovi termín vstupního vyšetření. Po odeslání E-konzultace je do e-mailové zprávy zasíláno automatické potvrzení o přijetí do systému. Na odkazu „Moje E-konzultace“ je možné sledovat stav vyhodnocování E-konzultace, kterou provádíme obvykle do 7 až 10 pracovních dnů.

Těšíme se na Vaši návštěvu! Tým EuroPainClinics

Sdílet tento článek přátelům