Informace pro pacienty

Proč k nám přijít?

Vysoce specializovaná pracoviště Kliniky miniinvazivní a endoskopické péče léčby zad v Praze a Brně jsou svým zaměřením na unikátní miniinvazivní a endoskopické techniky na páteři je jediným zařízením tohoto typu v České republice. Nabízíme vám přesnou, rychlou a efektivní léčbu, která patří k nejmodernějším metodám léčby bolesti a ve světě se běžně provádí již po několik desítek let. Výkony jsou maximálně šetrné a přináší řadu klinických benefitů, v neposlední řadě také rychlejší zotavení a návrat do aktivního života a do zaměstnání.

Komu je léčba určena?

Pacientům s bolestí zad, primárně bederní páteře,  kteří nejsou spokojeni s úlevou od bolesti a/nebo nereagují na běžnou léčbu, je-li zdroj bolesti lokalizovatelný intervenčními vyšetřovacími výkony. Pokud jste užívali léky, absolvovali infuze, obstřiky, fyzioterapii atd. bez významného zlepšení, případně i se zhoršením, nebo pokud jste po klasické operaci/operacích páteře a bolest stále přetrvává, přičemž si přejete zlepšit váš zdravotní stav a kvalitu vašeho každodenního života, neváhejte se na nás obrátit!

Jaký postup můžete očekávat?

Klinika miniinvazivní a endoskopické léčby EuroPainClinics poskytuje ucelený systém zdravotní péče – od ambulantního ošetření až po operační výkon, což šetří čas pacienta a urychluje léčbu. Pacient není nucen vyhledávat další lékaře nebo navštěvovat jiná zařízení. Každému pacientovi je na klinice stanoven přesný a konkrétní léčebný plán (precizní diagnostika a série terapeutických výkonů včetně speciálních stabilizačních funkčních cvičení). Zdravotní stav pacienta monitorujeme po celou dobu léčby s pomocí nejnovějších komunikačních technologií a aplikací.

Co je precizní diagnostika?

Precizní diagnostika zad je základem léčby na všech pracovištích EuroPainClinics. Precizní diagnostikou se přesně odhaluje místo-zdroj bolesti zad. Klinika poskytuje spektrum diagnosticko-prognostických výkonů, které trvají do 20 minut a již některé z nich mohou přinést okamžitou úlevu od bolesti.

Kolik stojí léčba na Klinice?

Léčba na Klinice mininvazivní a endoskopické léčby v Praze je plně hrazena pojišťovnami VZP (111), VoZP (201), OZP (207), ZP MV (211) a ZP Škoda (209). Péče na pracovišti EuroPainClinic v Brně je v současnosti plně hrazena pouze pacientům VZP (211).

Jak se u nás domluvíte?

Oficiálním jazykem je čeština, slovenština a angličtina. Pokud s námi potřebujete komunikovat v jiném jazyce, kontaktujte nás.

Jakou se objednat a jakou dokumentaci vzít s sebou do EuroPainClinics?

K objednání na vstupní konzultaci můžete využít FORMULÁŘ ONLINE OBJEDNÁNÍ na našich webových stránkách.

Na vstupní vyšetření přineste s sebou, prosím, následující lékařskou dokumentaci:

• výsledky vyšetření magnetické rezonance – MRI (ideálně ne starší než 3 měsíce, maximálně však 6 měsíců)
  • celkovou zdravotní zprávu od vašeho odborného lékaře (neurochirurg, neurolog, ortoped, rehabilitační lékař), máte-li k dispozici
  • informace o dalších vašich zdravotních diagnózách, např. kardiologické problémy, voperovaný kardiostimulátor, hypertenze, hypotenze, porucha srážlivosti krve, cukrovka apod.

Je možné zaslat výsledky lékařských vyšetření elektronicky?

Zdravotnickou dokumentaci či snímky MRI zaslané prostřednictvím e-mailu nebo poštou bez předchozí dohody s lékařem nepřijímáme.