Aktuálně: EuroPainClinics Ostrava přijímá pojištěnce VZP

Vážení klienti,

oznamujeme, že s platností od 9. září 2020 jsou na Klinice miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics Ostrava přijímáni k ošetření také pacienti s pojištěním u Všeobecné zdravotní pojišťovny VZP (111).

Jak se můžete objednat?

O možnosti léčby a objednání se můžete kdykoliv informovat prostřednictvím bezplatné online služby E-konzultace. Touto cestou se pacient nejprve před vlastní návštěvou informuje, zda by léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony mohla být vhodným řešením jeho zdravotních obtíží spojených s bolestí zad. Šetříme tak čas pacienta a případné náklady spojené s cestováním na pracoviště, a zároveň napomáháme zrychlení a zpřesnění při stanovení léčebného plánu.

E- konzultace – informace o možnosti léčby a objednání z pohodlí vašeho domova.

Na základě poskytnutých informací a zdravotnické dokumentace proběhne předběžné lékařské posouzení, zda léčba může být vhodným řešením či nikoliv. V případě kladného vyhodnocení navrhneme pacientovi termín vstupního vyšetření, v jehož rámci probíhá komplexní diagnostika bolesti zad a stanovení léčebného plánu.

Pracoviště EuroPainClinics Ostrava zahájilo svůj provoz od 7. září. Sídlíme v 1. patře Zdravotnického střediska Mediland v lokalitě Ostrava-Bělský les. Specializujeme se na léčbu bolesti zad, nejčastěji bederní páteře v důsledku výhřezu plotének, léčbu přetrvávající či nově vzniklé bolesti zad po operaci páteře a na další indikace spojené s dolní části zad.

Na vaši návštěvu se těší

Tým EuroPainClinics Ostrava

Sdílet tento článek přátelům