Informace o pracovištích

Vážení pacienti,

rádi bychom upozornili, že ordinační doba na pracovišti může být s ohledem na některé odůvodnělé případy (např. doba smluvně stanovená s pojišťovnami, dovolená, nemoc lékaře, technické důvody, operační dny aj.) individuální.

Informace o aktuální ordinační době vám rádi sdělíme na telefonních číslech našich pracovišť:

Telefonické číslo je funkční pouze v době ordinačních hodin. Mimo tuto dobu se nelze na tel. číslo dovolat.

Rádi bychom zároveň upozornili, že v průběhu ordinačních hodin může probíhat na našem pracovišti náročnější zdravotní výkon, během něhož není možné přijímat telefonické hovory. Pokud se Vám v určitém časovém rozmezí nedaří navázat telefonický kontakt, může jít právě o takovou situaci.

V takovém případě Vás prosíme o opětovné zavolání, rádi se Vám budeme věnovat.

Děkujeme předem za pochopení a Vaši trpělivost.

Tým EuroPainClinics

Informace pro zahraniční pacienty

Dovolujeme si vás také informovat, že na našem pracovišti probíhá komunikace výhradně v českém jazyce a ošetřujeme pouze pacienty s českým zdravotním pojištěním. V případě, že nejste česky hovořící pacient nebo nemáte zdravotní pojištění v ČR, obraťte se prosím na jiné pracoviště.

Děkujeme za pochopení.
Tým EuroPainClinics