Jak se objednat

Zaujala vás léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony a máte zájem informovat se o možnosti léčby blíže a o objednání na vstupní vyšetření? Neváhejte učinit první krok k vaší léčbě ještě dnes. Zjistěte, zda jste vhodným kandidátem pro léčbu na pracovištích EuroPainClinics!

Objednání na pracoviště EuroPainClinics je možné:

1. Telefonicky
  2. Prostřednictvím online bezplatné služby E-konzultace v sekci: „Objednejte se“:
  • Na animovaném obrázku označte kliknutím myší místa a šíření vaší bolesti a dále zaklikněte odpovědi k základní charakteristice vaší bolesti.
  • Do formuláře vyplňte vaše osobní a kontaktní údaje a označte vaši zdravotní pojišťovnu.
  • Nahrát můžete soubor se snímky vaší magnetické rezonance (ne starší 6 měsíců) a zdravotnickou dokumentaci, kterou máte k dispozici (zprávu od neurologa, ortopeda apod.). Výrazně tak předem napomůžete předběžnému lékařskému vyhodnocení vašich zdravotních obtíží a doporučení k léčbě.
  • Do Zprávy pro lékaře připojte vlastní popis vašich zdravotních obtíží.
  • Po odeslání online objednání vás v co nejkratším čase (obvykle do 7 pracovních dní) budeme kontaktovat nazpět. V případě, že léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony bude vyhodnocena jako vhodná pro vašich zdravotních obtíží, navrhnou vám termín vstupního vyšetření,
  • Rádi bychom zároveň upozornili, že v případě státních svátků, dovolených na pracovištích či bloků operačních dní může dojít k menší časové prodlevě s odpovědí na vaši E-konzultaci, maximálně však do 10 pracovních dní.

Popis vašich zdravotních obtíží ve formuláři je podkladem pro předběžné lékařské posouzení jejich vhodnosti pro řešení miniinvazivními a endoskopickými výkony na našich pracovištích. V případě kladného vyhodnocení vám rádi navrhneme termín vašeho vstupního vyšetření. Nebude-li lékařským vyhodnocením vzhledem k výše uvedené specializaci takové řešení doporučeno, o této skutečnosti prostřednictvím e-mailové zprávy taktéž informujeme, čímž šetříme pacientovi čas a náklady spojené s cestováním na samotné vyšetření.