Jak se objednat

Zaujala vás léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony a máte zájem o objednání na vstupní vyšetření? Neváhejte učinit první krok k vaší léčbě ještě dnes. Zjistěte, zda jste vhodným kandidátem pro léčbu na pracovištích EuroPainClinics!

Objednání na pracoviště EuroPainClinics je možné:

1. Telefonicky
  2. Online objednáním v sekci: „Objednejte se“:
  • Na animovaném obrázku označte kliknutím myší místa a šíření vaší bolesti a dále zaklikněte odpovědi k základní charakteristice vaší bolesti.
  • Do formuláře vyplňte vaše osobní a kontaktní údaje a označte vaši zdravotní pojišťovnu.
  • Nahrát můžete soubor se snímky vaší magnetické rezonance (ne starší 6 měsíců) a zdravotnickou dokumentaci, kterou máte k dispozici (zprávu od neurologa, ortopeda apod.). Výrazně tak předem napomůžete lékařskému vyhodnocení vašich zdravotních obtíží a doporučení k léčbě.
  • Do Zprávy pro lékaře připojte vlastní popis vašich zdravotních obtíží.
  • Po odeslání online objednání vás v co nejkratším čase (obvykle do 7 pracovních dní) budou telefonicky kontaktovat sestry vámi zvoleného pracoviště EuroPainClinics. V případě, že léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony bude vyhodnocena jako vhodná pro vašich zdravotních obtíží, navrhnou vám termín vstupního vyšetření,
  • Rádi bychom zároveň upozornili, že v případě státních svátků, dovolených na pracovištích či bloků operačních dní může dojít k menší časové prodlevě s odpovědí na vaše online objednání.

Popis Vašich zdravotních obtíží ve formuláři je podkladem pro předběžné lékařské posouzení jejich vhodnosti pro řešení miniinvazivními a endoskopickými výkony na našich pracovištích. V případě kladného vyhodnocení Vám rádi navrhneme termín Vašeho vstupního vyšetření. Nebude-li lékařským vyhodnocením vzhledem k výše uvedené specializaci takové řešení doporučeno, tuto skutečnosti sdělujeme telefonicky, čímž šetříme pacientovi čas a náklady spojené s cestováním na samotné vyšetření.

Máte zájem o vstupní vyšetření na našich pracovištích? Využijte pohodlný systém online objednání!

Bolest zad zasahuje do všech stránek života – s návštěvou odborníka je proto dobré neváhat! Pokud je příčina bolesti dostatečně brzy a správně diagnostikována, včasné zahájení léčby znamená jednoznačně efektivnější a trvalejší výsledek. Umožňuje rychlejší zotavení při prvních vážnějších projevech a může vést k oddálení případného návratu potíží v pozdějším období. Odešlete vyplněný formulář online objednání a my vás budeme v co nejkratším čase telefonicky kontaktovat nazpět.

Bezplatné online objednání