Klinika miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics Hradec Králové

Zahajujeme provoz od 15. 9. 2020 – objednejte se již nyní! – E-konzultace

EuroPainClinics Hradec Králové

V souvislosti s epidemiologickou situací Covid-19 věnujte, prosím, pozornost dokumentu Aktuální pravidla provozu pracovišť EuroPainclinics

Klinika miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics Hradec Králové je vysoce specializované pracoviště poskytující precizní diagnostiku a léčbu bolesti zad nejčastěji spojené s bolestí bederní páteře v důsledku výhřezu meziobratlové ploténky a bolestí zad po operaci páteře v důsledku syndromu selhání operační léčby (FBSS, failed back surgery syndrom) a s dalšími klinickými indikacemi v oblasti dolní části zad. Svým specifickým zaměřením je v současnosti jediným klinickým zařízením tohoto typu v České republice. Mimo nově otevírané pracoviště v Hradci Králové jsou pracoviště v Praze, Brně a od 1. 9. 2020 v Ostravě.

Specializované pracoviště EuroPainClinics Hradec Králové zahajuje svůj provoz od 15. 9. 2020, informovat se o možnosti léčby a objednání na vstupní vyšetření je možné již nyní prostřednictvím bezplatné online služby E-konzultace.

Zdravotní péče na pracovišti EuroPainClinics Hradec Králové je plně hrazena všemi hlavními českými zdravotními pojišťovnami, mimo VZP.

Pracoviště EuroPainClinics Hradec Králové poskytuje široké spektrum miniinvazivních a endoskopických výkonů pod kontrolou RTG C-ramene a videonavigace. Hlavním přínosem pracoviště je komplexní přístup k léčbě – poskytován je ucelený systém zdravotní péče od ambulantního ošetření až po operační výkon, což šetří čas pacienta a urychluje léčebný proces.

Důležité upozornění pro pacienty ➔

Ordinační hodiny

pondělí08:00 – 12:00
úterý08:00 – 12:00