Kořenové nervy

Bolest vycházející z kořenových nervů

Míšní nervy vycházejí z míchy mezi obratli, které od sebe drží meziobratlové ploténky. Dělí se na přední a nervové kořeny, z nichž každý se skládá z řady menších „kořínků“.

Jak se bolest projevuje?

• Bolest z kořenových nervů v oblasti bederní páteře se projevuje zejména šířením do dolní končetiny v jedné či více “spádových oblastech” nervů (tzv. kořenový neboli radikulární syndrom).
  • Bolest zad je lokalizovaná mezi posledními žebry a nad sedacím svalem.
  • Běžná je i bolest zad a nohou, v případě ústřelu neboli „ischias“ je bolest nohou větší než bolest zad.

Co je příčinou bolesti?

Jedná se o útlak nebo mechanické poškození nervového kořene, nejčastěji v důsledku výhřezu meziobratlové ploténky nebo zúžení epidurálního prostoru.

Jakou léčbu při bolesti z kořenových nervů poskytujeme

• V rámci precizní diagnostiky bolesti zad provádíme diagnostický výkon „Kořenová blokáda pod RTG kontrolou“, resp. cílenou injekční aplikaci léčiva do epidurálního prostoru v oblasti postižených nervů nebo do páteřního kanálu ke konkrétnímu nervu.
  • V případě potřeby další terapie využíváme širokou škálu miniinvazivních a endoskopických výkonů.

Proč zvolit pro svoji léčbu miniinvazivní a endoskopický výkon

Jak probíhá léčba v EuroPainClinics

Základem léčby je precizní diagnostika bolesti zad, která zahrnuje několik typů diagnostických výkonů, jimiž lokalizujeme a identifikujeme příčinu-zdroj vaší bolesti. V případě potřeby stanovujeme v rámci léčebného plánu další terapeutický postup s použití miniinvazivních a endoskopických výkonů včetně speciálních funkčních stabilizačních cvičení. Více informací najde v sekci průběh léčby na pracovištích EuroPainClinics.

Diagnostické výkony:

Miniinvazivní výkony:

Endoskopické výkony:

Máte zájem o vstupní vyšetření na našich pracovištích? Využijte pohodlný systém online objednání!

Bolest zad zasahuje do všech stránek života – s návštěvou odborníka je proto dobré neváhat! Pokud je příčina bolesti dostatečně brzy a správně diagnostikována, včasné zahájení léčby znamená jednoznačně efektivnější a trvalejší výsledek. Umožňuje rychlejší zotavení při prvních vážnějších projevech a může vést k oddálení případného návratu potíží v pozdějším období. Odešlete vyplněný formulář online objednání a my vás budeme v co nejkratším čase telefonicky kontaktovat nazpět.

Bezplatné online objednání