SI kloub

Trápí vás bolest vycházející z SI (sakroilikálního kloubu) neboli „esíčka“? Většinou se jedná o ostrou bolest lokalizovanou v zadní části kloubu a ve střední části hýždí, která se může šířit do třísel, zadní části stehna a někdy až pod koleno. Projevuje se při sezení, v předklonu nebo např. při delším sezení v autě jako spolujezdec, ve stoje, při chůzi do schodů, vystupování z auta, v klidu.

Léčba bolesti zad

Na našich specializovaných pracovištích EuroPainClinics provádíme neurointervenční a endoskopické výkony, které vám mohou přinést účinnou úlevu od bolesti. O možnosti léčby se můžete kdykoliv informovat prostřednictvím bezplatné služby E-konzultace. Jedná se o on-line dotazník, na jehož základě probíhá předběžné lékařské posouzení vhodnosti léčby ještě před návštěvou ambulance, čímž výrazně šetříme váš čas i náklady a zrychlujeme stanovení léčebného plánu.

Zdravotní péče je hrazena pojišťovnami, aktuální přehled pro jednotlivá pracoviště naleznete na stránce Informace o zdravotních pojišťovnách

Co je příčinou bolesti?

• Zánět kloubu, špatné pohybové stereotypy (technika chůze, běhu, sedu), přirozené degenerativní stárnutí kloubů, artróza, úrazy, těhotenství aj.
  • Bolest bývá vyvolána např. zvednutím těžkého předmětu v pootočené poloze nebo při špatném stoupnutí na obrubník.

Jakou léčbu při bolesti z SI kloubu poskytujeme

Při diagnostice pro potvrzení této bolesti aplikujeme do kloubu injekce znecitlivujícího a protizánětlivého léku. Neurointervenčním výkonem je radiofrekvenční termoablace nervu zásobujícího kloub.

Proč zvolit pro svoji léčbu neurointervenční a endoskopické výkony

Jak probíhá léčba v EuroPainClinics

Základem léčby je precizní diagnostika bolesti zad, která zahrnuje několik typů diagnostických výkonů, jimiž lokalizujeme a identifikujeme příčinu-zdroj vaší bolesti. V případě potřeby stanovujeme v rámci léčebného plánu další terapeutický postup s použitím neurointervenčních a endoskopických výkonů včetně speciálních funkčních stabilizačních cvičení. Více informací najdete v sekci průběh léčby na pracovištích EuroPainClinics

Diagnostické výkony:

• Blokáda SI kloubu (aplikace malé dávky lokálního anestetika k nervům inervujícím SI kloubní spojení).

Neurointervenční výkony: