Inovativní metoda kryoablace představena v Olomouci

Efektivní léčebná řešení s využitím speciální neurointervenční techniky kryoablace při ošetření bolesti různých anatomických struktur představil MUDr. Michal Adam, vedoucí lékař EuroPainClinics Brno, na pracovním lékařském semináři v Olomouci.

Cílem semináře bylo detailní představení výkonu kryoablace – specializované techniky, která poskytuje pacientům dlouhotrvající efekt úlevy od bolesti tak, že aplikací nízké teploty dochází k ovlivnění dráhy bolesti na úrovni senzorických (smyslových) nervů, pro přímé využití k léčbě bolesti pacientů se zdravotními indikacemi spadajícími do odborností jako algeziologie, ortopedie a traumatologie.

Seminář byl uspořádán ve spolupráci s Centrem bolesti Kliniky anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny Fakultní nemocnice Olomouc pod vedením hlavního lékaře MUDr. Marka Pierana, a MUDr. Šárky Fritscherové, Ph.D., zástupkyně přednosty pro léčebnou péči.

MUDr. Michal Adam přednášel počátkem prosince o kryoablaci na lékařském semináři ve FN Olomouc