EuroPainClinics na TV Prima

Jak na chronickou bolest zad? Unikátní zákrok, který klinika EuroPainClinics nabízí, probíhá ambulantně a navíc je úleva od bolesti okamžitá! Nově je tento zákrok hrazen VZP. Více v reportáži TV Prima:

Martin Maxa podstoupil zákrok Disc-FX

Martin Maxa již nevěřil, že je možné s jeho bolestí bederní páteře něco dělat. Lékaři z EuroPainClinics naštěstí našli trvalé řešení a provedli unikátní zákrok Disc-FX. Během 30 minut se tak Martin ambulantní cestou zbavil dlouhotrvající bolesti.  Video ze zákroku můžeme sledovat zde: http://tv.blesk.cz/video/2082912/svalovec-martin-maxa-v-bolestive-kreci-v-pateri-mel-obri-jehlu.html

zobrazit článek ➔

Cviky na protažení těla pro všechny, kteří pracují v kanceláři!

Celý den sedíte v práci u počítače a vaše tělo trpí. Sedavý způsob života se totiž negativně podepisuje na našem zdraví. V současnosti trápí chronické bolesti podle statistik lékařů 30 až 40 procent lidí v Česku. Proto vám přinášíme rady a cviky od odborníka, jak se správně v kanceláři protáhnout. Více informací získáte v následujícím […]

zobrazit článek ➔

Může být stres příčinou vaší bolesti?

Pro samou bolest už nemůžete sedět ani ležet, prášky nezabírají a vy jste na pokraji psychického zhroucení z toho, že jste na bolest vyzkoušeli vše od analgetik, přes masáže, až po tejpování. Jestliže se chcete bolesti zad účinně zbavit, v první řadě je nutné odhalit její pravou příčinu. Více v zajímavém článku: http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-zdravi-zdravi/269857/za-bolesti-zad-se-muze-skryvat-nemoc-ale-i-nerudny-manzel-ci-sef.html

zobrazit článek ➔

Bolest zad lze řešit intervenční léčbou

Intervenční léčbě bolesti zad se v poslední době věnuje čím dál tím větší pozornost. Jejím prostřednictvím lze totiž trvale řešit komplikované a chronické bolesti, které pacientům dlouhodobě znepříjemňují život, což se často podepisuje i na jejich psychickém zdraví. Zbavit se bolesti je přitom tak jednoduché. Miniinvazivní zákroky trvají jen pár minut. Více informací naleznete zde: http://www.everydaymagazin.cz/zdravi/460-na-bolest-zad-intervencnilecbou