Kulatý stůl HN: MUDr. Miroslav Buriánek, MBA, v debatě o transformaci zdravotnictví s využitím umělé inteligence

Další díl debatního cyklu „Kulatý stůl Hospodářských novin“, který pořádá renomované vydavatelství ekonomického a odborného tisku Economia a který se zabývá aktuálními tématy z byznysu a společnosti, proběhl 21. května na téma „Zdravotnictví a jeho možná transformace prostřednictvím umělé inteligence“.
V diskusi o tom, jak umělá inteligence v současnosti funguje v medicíně a českém zdravotnictví, jaký postoj zaujímají k nových technologiím lékaři, jak léčbě v řadě oblastí může pomoci převádění postupů na algoritmy či zda je sdílení dat vnímáno samotnými pacienty jako benefit pro jejich léčbu, vystoupil MUDr. Miroslav Buriánek, MBA, zakladatel značky EuroPainClinics a předseda představenstva EPC Health Invest, SE.

Záznam z debaty na aktualne.cz můžete zhlédnout zde:

Článek nejzajímavějších názorů účastníků kulatého stolu k tématu zveřejnily Hospodářské noviny 16. 5.

HN_180524_vac-Modernizace-zdravotnictvi

Máte zájem o vstupní vyšetření na našich pracovištích? Využijte pohodlný systém online objednání!

Bolest zad zasahuje do všech stránek života – s návštěvou odborníka je proto dobré neváhat! Pokud je příčina bolesti dostatečně brzy a správně diagnostikována, včasné zahájení léčby znamená jednoznačně efektivnější a trvalejší výsledek. Umožňuje rychlejší zotavení při prvních vážnějších projevech a může vést k oddálení případného návratu potíží v pozdějším období. Odešlete vyplněný formulář online objednání a my vás budeme v co nejkratším čase telefonicky kontaktovat nazpět.

Bezplatné online objednání