ZP Škoda také na pracovišti v Hradci Králové

se zahájením provozu EuroPainClinics v Hradci Králové od 15. září 2020 je nám ctí oznámit navázání další smluvní spolupráce pro toto nové pracoviště, a to se zdravotní Zaměstnaneckou pojišťovnou Škoda (209). Těší nás, že díky vstřícnému postoji pojišťovny ZP Škoda získávají možnost vysoce specializované péče a léčby miniinvazivními a endoskopickými výkony na páteři také mnozí pacienti z řad jejích pojištěnců.

ZP Škoda se tak zařadila mezi hlavní české zdravotní pojišťovny, se kterými mají pracoviště EuroPainClinics nastavenu spolupráci, mimo pojišťovnu VZP v případě nových pracovišť v Hradci Králové a Ostravě. Mimo Hradec Králové mají pacienti možnost využít zdravotní péči plně hrazenou ZP Škoda v Praze.

Aktuální přehled pojišťoven pro všechna pracoviště EuroPainClinics najdete na odkazu zde: https://www.europainclinics.cz/uzitecne-informace/informace-o-zdravotnich-pojistovnach/

Sdílet tento článek přátelům