Časopis Bolest publikoval odborný článek MUDr. Róberta Tirpáka, FIPP

Odborný článek „Terapeutické možnosti a technika periradikulární terapie při kořenových syndromech“, MUDr. Róberta Tirpáka, FIPP, vedoucího lékaře pracoviště EuroPainClinics v Praze, a dalších lékařů pracovišť EuroPainClinics jako spoluautorů byl publikován v letošním prvním čísle odborného lékařského časopisu Bolest.

Článek se zabývá metodou periradikulární terapie (PRT) jako terapeutickým výkonem, jehož prostřednictvím je možné periradikulárně odstranit či výrazně zmírnit bolestivou symptomatologii způsobenou drážděním příslušného nervového kořene a zaměřuje se na reálné indikace výkonu, možnosti přístupů v rámci provedení PRT a možné komplikace.

Zdroj: Tigis, Bolest č. 1/2019

Odborný článek je k náhledu zde

Sdílet tento článek přátelům

OZNÁMENÍ: Provoz pracovišť EuroPainClinics opět zahájen – Praha od 30.3.2020, Brno od 7.4.2020 více informací