MUDr. Rapčan a MUDr. Griger na kongresu o biotechnologiích ve spinální chirurgii v Římě

MUDr. Róbert Rapčan, Ph.D., MBA, FIPP, a MUDr. Martin Griger, FIPP, se zúčastnili 7. mezinárodního kongresu (BioSpine7) o biotechnologiích ve spinální chirurgii, který proběhl ve dnech 3. až 5. dubna v Římě.

Hlavním tématem kongresu byly inovativní technologie v chirurgii páteře, včetně využití řady biologických materiálů jako růstových a buněčných faktorů, produktů tkáňového inženýrství, inovací polymerů, modifikovaných kovových povrchů či nových bioaktivních implantátů. Součástí programu byly zároveň inovace v miniinvazivních technikách na páteři v oblastech robotiky a navigace.

V rámci programu byly zároveň představeny aktuálně probíhající výzkumy mechanismů poškození meziobratlových plotének, jejich diagnostiky a nové trendy v regenerativní léčbě, např. uplatnění kmenových buněk při regeneraci plotének.

Máte zájem o vstupní vyšetření na našich pracovištích? Využijte pohodlný systém online objednání!

Bolest zad zasahuje do všech stránek života – s návštěvou odborníka je proto dobré neváhat! Pokud je příčina bolesti dostatečně brzy a správně diagnostikována, včasné zahájení léčby znamená jednoznačně efektivnější a trvalejší výsledek. Umožňuje rychlejší zotavení při prvních vážnějších projevech a může vést k oddálení případného návratu potíží v pozdějším období. Odešlete vyplněný formulář online objednání a my vás budeme v co nejkratším čase telefonicky kontaktovat nazpět.

Bezplatné online objednání