Pomozme ulevit onkologicky nemocným pacientům od bolesti!

MUDr. Róbert Rapčan, FIPP, MBA, PhD, medicínský ředitel EuroPainClinics, vystoupil s přednáškou na téma využití inovativních intervenčních technik v léčbě rezistentní onkologické bolesti na 5. konferenci Slovenské společnosti paliativní medicíny, která proběhla 5. listopadu v Bratislavě. MUDr. Rapčan byl zároveň spolupředsedajícím algeziologického bloku odborného programu konference.

MUDr. Róbert Rapčan hovořil o inovativních intervenčních technikách v léčbě bolesti

Konference proběhla pod záštitou Slovenské společnosti paliativní medicíny a Institutu pro vzdělávání v paliativní medicíně. Odbornými garanty byly MUDr. Andrea Škripeková, PhD., primářka Oddělení paliativní medicíny Národního onkologického ústavu v Bratislavě, a MUDr. Kristína Križanová, průkopnice paliativní péče na Slovensku a hlavní odbornice na paliativní medicínu na Ministerstvu zdravotnictví SR.

Významným podporovatelem Národního onkologického ústavu paliativní medicíny se v letošním roce stalo zájmové sdružení EPC Pro Health Team, které vyvíjí řadu aktivit s cílem získání prostředků prostřednictvím veřejné sbírky vyhlášené EPC Pro Health Team Foundation k pořízení medicínského přístrojového vybavení a vybudování servisu intervenčních technik při řešení komplikované onkologické bolesti. Za tuto společensky zodpovědnou a velmi přínosnou aktivitu patří všem organizátorům poděkování.
Aktuální novinky z průběhu projektu: https://www.facebook.com/EPC-Pro-Health-Team-Foundation-104628891413975/.

Podpořit dobrou věc můžete kdykoliv i vy. Děkujeme!