Video MUDr. Róberta Rapčana mezi TOP 3 portálu PainCast

Mezinárodní edukační portál PainCast pro odborníky oboru léčby bolesti z celého světa vyhlásil tři nejsledovanější vzdělávací videa svojí online platformy v uplynulém měsíci, mezi nimiž čestné místo zaujalo video MUDr. Róberta Rapčana, PhD., MBA, FIPP, medicínského ředitele EuroPainClinics. Videozáznam zachycuje provedení operačního výkonu transforaminální endoskopické diskektomie při výhřezu meziobratlových plotének v úrovni bederních obratlů L4/L5. Blahopřejeme!

Edukační portál PainCast je vzdělávací platforma sdružující aktuálně více než 5000 lékařů léčby bolesti ze 130 zemí světa. Jeho posláním je umožnit lékařům soustavné rozšiřování odborných znalostí a prohlubování kompetencí, a tím významně přispívat k rozvoji progresivního oboru intervenční léčby bolesti. Obsah portálu vytvářejí a zastřešují světové renomované lékařské kapacity Poradního výboru PainCast (Advisory Board), mezi jehož členy je od roku 2019 jmenován také MUDr. Róbert Rapčan.

Portál je cenným zdrojem kvalitních informací z oboru léčby bolesti transformovaných do virtuální mediální knihovny, která obsahuje exkluzivní videa, přednášky, podcasty, řadu odborných článků a časopisů. Odborníkům tak poskytuje neomezený přístup k relevantním informačním materiálům a nabízí otevřené fórum pro interaktivní sdílení odborných klinických zkušeností, podnětů a pohledů na řadu problematik.

Odbornými partnery portálu PainCast jsou světové organizace jako World Institut of Pain, American Society of Interventional Pain Physicians, American Society of Pain and Neuroscience, EFIC, World Academy od Pain Medicine Ultrasonography, Pain School International, Racz Lab Interventional Pain Workshop a další.