Péče hrazená zdravotní pojišťovnou ČPZP (205) od 1. 7. 2020 v EuroPainClinics Praha a Brno

Dovolujeme si informovat o nové smluvní spolupráci, která byla uzavřena mezi pracovišti EuroPainClinics a Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnou (ČPZP, kód 205). Zdravotní péči plně hrazenou pojišťovnou ČPZP mohou pacienti využít na obou pracovištích EuroPainClinics – v Praze a Brně, a to s platností od 1. července 2020.

Vážíme si vstřícného postoje pojišťovny ČP ZP, která jako jedna z největších zdravotních pojišťoven v České republice svým rozhodnutím o navázání spolupráce umožňuje svým klientům dostupnost vysoce specializované zdravotní péče s využitím širokého spektra miniinvazivních a endoskopických výkonů při léčbě bolesti zad. Smluvní spolupráce navázaná pro obě pracoviště EuroPainClinics zároveň představuje celorepublikové pokrytí a umožňuje tak pacientům v Čechách, na Moravě a Slezsku zvolit místo své léčby s ohledem na komfortní zónu svého bydliště.

Uzavřením spolupráce s ČPZP se tak pracoviště EuroPainClinics stala klinickými zařízeními s plně hrazenou péčí všemi zdravotními pojišťovnami v současné době působícími v ČR. Komplesní aktuální přehled zdravotních pojišťoven je k dispozici na našich webových stránkách:  https://www.europainclinics.cz/uzitecne-informace/informace-o-zdravotnich-pojistovnach/)

Děkujeme všem zájemcům o léčbu na našich pracovištích za jejich důvěru, kterou v nás každodenně vkládají. Těší nás, že zdravotní péči můžeme poskytnout také dalším pacientům z řad klientů České průmyslové zdravotní pojištovny.

S úctou

MUDr. Miroslav Buriánek, MBA
předseda představenstva EPC Health Invest SE

Sdílet tento článek přátelům