EuroPainClinics Plzeň přijímá od 1. 4. 2024 pojištěnce ČPZP

Vážení klienti,

dovolujeme si informovat, že s platností od 1. dubna 2024 jsou na Klinice miniinvazivní léčby zad EuroPainClinics Plzeň přijímáni k ošetření také pacienti s pojištěním u České průmyslové zdravotní pojišťovny (ČP ZP, 205).

Rozhodnutím České průmyslové zdravotní pojišťovny o navázání spolupráce, jehož si vážíme, tak umožňujeme dostupnost vysoce specializované péče dalším pacientům s bolestí zad z Plzeňského kraje i okolních regionů.

Jak se můžete objednat?

O možnosti léčby a objednání se můžete kdykoliv informovat prostřednictvím bezplatné online služby E-konzultace, která je zavedena na všech našich pracovištích EuroPainClinics. Touto cestou se pacient nejprve před vlastní návštěvou informuje, zda by léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony mohla být vhodným řešením jeho zdravotních obtíží spojených s bolestí zad. Šetříme tak čas pacienta a případné náklady spojené s cestováním na pracoviště, a zároveň napomáháme zrychlení a zpřesnění při stanovení léčebného plánu.

Na základě informací a zdravotnické dokumentace vámi poskytnutých v rámci E-konzultace proběhne předběžné lékařské posouzení, zda intervenční léčba může být vhodným řešením, či nikoliv. V případě kladného vyhodnocení navrhneme pacientovi termín vstupního vyšetření, v jehož rámci probíhá komplexní diagnostika bolesti zad a stanovení léčebného plánu. Vyhodnocení provádíme obvykle do několika pracovních dní.

Kde nás najdete?

EuroPainClinics Plzeň sídlí v prostorách objektu Genetika Plzeň, Parková 11a, Plzeň-Černice. Podrobné informace o pracovišti najdete v Kontaktech
Přehled všech smluvních pojišťoven ZDE

Těšíme se na vaši návštěvu.
Tým EuroPainClinics Plzeň