Fyzio NEWS: Máte tendenci chodit jako „kachnička“?

Při snaze o úspěšné (vy)řešení bolestí pohybového aparátu bychom neměli zapomenout na důležitost hýžďového svalstva. Hýžďové svaly máme na těle 3 + 3, všechny jsou velmi důležité, mají několik funkcí a pracují společně s dalšími svaly. Jsou také zásadní pro jednu klíčovou vlastnost, a tou je stabilita kyčelního kloubu.

Chůze lidí, kteří nesprávně používají hýžďové svalstvo, může připomínat ,,kachní chůzi”. Pokud nejsou kyčelní klouby správně fixovány, vede to k nevyrovnanosti neboli instabilitě, jejíž výsledkem je pak velmi často přenesená bolest do oblasti bederní páteře, okolních svalů, SI (sakroiliakálního) skloubení, případně do kolen. Vyvarujte se těmto problémům a obraťte se na naše fyzio odborníky.

EuroPainClinics Fyzio

Chcete-li vyzkoušet kvalitní fyzioterapii, neváhejte se objednat. Těšíme se na vaši návštěvu!

EuroPainClinics Fyzio Hradec Králové tel. 725 740 277

EuroPainClinics Fyzio Brno tel. 792 779 556