Informace pro pacienty EuroPainClinics – COVID-19

Vážení klienti,

v souvislosti s aktuálním vývojem infekce COVID-19 – koronavirus a vyhlášeným opatřením Ministerstva zdravotnictví ČR proti dalšímu šíření si vás dovolujeme požádat o dodržení následujícího:

1) Pokud jste v uplynulých 14 dnech přicestovali z některé ze zemí, které jsou vyhlášeny jako rizikové pro šíření infekce COVID-19 (koronavirus), a pozorujete sami na sobě příznaky virového onemocnění (např. kašel, zvýšená teplota, obtížné dýchání, bolest na hrudi);

2) nebo jste se dostali do osobního kontaktu s osobou, která přicestovala z rizikových oblastí a prokazuje známky virového onemocnění, nebo je již prokazatelně nakažena koronavirem;

a máte rezervován termín vyšetření nebo kontroly na některém z pracovišť EuroPainClinics,

prosíme o telefonické kontaktování pracoviště (nikoliv osobní návštěvu) k oznámení této skutečnosti a domluvě nového termínu vaší návštěvy.

Ambulantní a operační provoz pracovišť EuroPainClinics (Praha, Brno) zůstává aktuálně beze změny.

Děkujeme za pochopení.

Tým EuroPainClinics

Pro více informací k situaci Covid-19 sledujte: https://www.mzcr.cz

Sdílet tento článek přátelům