Mobilní Aplikace EuroPainClinics pro pacienty

Přehledně a na jednom místě vše o léčbě bolesti zad v EuroPainClinics nabízí pacientům nová mobilní aplikace pro iOS a Android. Mějte vždy po ruce komplexní informace o vývoji vaší léčby, termínech vyšetřeních a výkonů, praktické notifikace, sledujte tipy pro prevenci bolesti i novinky z našich pracovišť!

S mobilní aplikací EuroPainClinics získáváte bezplatný a komplexní přístup k informacím o vaší léčbě v EuroPainClinics, nezmeškáte žádné upozornění, termín vyšetření či záznamy z průběhu léčby. Stav vyhodnocení vstupní E-konzultace můžete sledovat přímo v aplikaci. Notifikaci o jakékoliv změně obdržíte na váš chytrý telefon okamžitě.

JAK ZÍSKAT PŘÍSTUPOVÉ HESLO

E-mailem po odeslání E-konzultace

Po odeslání E-konzultace najdete ve svém potvrzovacím e-mailu odkaz ke stažení aplikace z obchodů Apple Store a Google Play, a stejně tak i přístupové heslo pro vstup do aplikace.

Přímo v mobilní aplikaci

Pokud při přihlašování do aplikace zjistíte, že si vaše heslo či údaje nepamatujete, nebo je nemůžete najít ve svojí e-mailové schránce, jednoduše kliknete na info ikonku u jména a podle instrukcí nám zašlete e-mailovou adresu, kterou jste použili při odeslání E-konzultace. Bude-li adresa v naší databázi, přihlašovací údaje vám obratem zašleme.

CO VÁM APLIKACE NABÍZÍ

E-konzultace

Praktický přehled o všem, co se týká vaší E-konzultace – kdy byla odeslána, kdy vyhodnocena a kterým lékařem, najdete zde vaši základní anamnézu, záznam o intenzitě vaší bolesti zad, obsah vámi zaslané zprávy pro lékaře, odeslanou zdravotní dokumentaci a další důležité údaje.

Kalendář
Plánování vašich vyšetření, termíny výkonů a historii vašich návštěv v chronologickém uspořádání. Blížící se termíny připomene notifikace. Využít můžete funkci Sdílení informací k vaší návštěvě v EuroPainClinics vašim blízkým, pokud budou vaším doprovodem, a budete jim chtít termín připomenout.

Vývoj léčby

Přehled o vývoji vaší léčby, zejména změn intenzity bolesti zaznamenané prostřednictvím dotazníků VAS (vizuální analogová škála bolesti) a QoL (kvalita života).

Stabilizační cvičení a preventivní doporučení

Základní cviky pro stabilizaci pohybového systému a jako prevenci bolesti zad můžete vyzkoušet s pomocí animovaných videí. Pacienti po endoskopickém výkonu na páteři získávají v aplikaci praktického průvodce s pohybovými a režimovými opatřeními po výkonu.

Naše kliniky

Už žádné zdlouhavé vyhledávání – kontakty, telefonická čísla, kompletní informace o vašem pracovišti a ošetřujícím týmu máte v aplikaci vždy na dosah. Funkce Navigace vás také bezpečně dovede přímo na adresu pracoviště.

Novinky a události z EuroPainClinics

Sledovat můžete náš blog se všemi aktualitami a zajímavostmi ze světa EuroPainClinics.

JAK NAINSTALOVAT APLIKACI DO TELEFONU

Mobilní aplikaci je možné stáhnout pro mobilní telefony Android a IPhone po zadání názvu aplikace „EuroPainClinics“ následovně:
Android – z obchodu Google Play
IPhone – z obchodu AppStore, pro telefony a tablety s operačním systémem iOS 13 a výše.

Mít přehled o svojí léčbě se vždy vyplácí. Vítejte v aplikaci EuroPainClinics!