MUDr. Róbert Rapčan povede workshop v Essenu

Mezinárodní anatomický workshop pořádaný společností MaxMoreSpine dne 11. září v německém Essenu proběhne pod vedením MUDr. Róberta Rapčana, PhD., MBA, FIPP, medicínského ředitele EuroPainClinics a hlavního evropského školitele MaxMore Spine System, a prof. Dr. Karlo Houra, evropského spinálního neurochirurga.

Tématem workshopu je globální rozvoj v transforaminálních endoskopických technikách. Program zahrnuje sérii přednášek a praktický výcvik na kadaverových modelech. MUDr. Róbert Rapčan se ve své části bude věnovat oblasti indikování a technickým aspektům transforaminální endoskopické diskektomie a endoskopické denervace fazetových kloubů za použití instrumentaria MaxMoreSpine J@blation System.

Prof. Dr. Houra, renomovaný chorvatský a evropský neurochirurg se specializací na lumbální a cervikální páteř, se bude zabývat srovnáním interlaminárního a transforaminálního přístupu při endoskopických výkonech u herniací lumbálních disků.

Anatomický workshop pořádá MaxMoreSpine System by Hoogland Spien Products,světový výrobce a dodavatel technologií a instrumentaria s více než 35letou tradicí a zkušeností v oblasti endoskopie, artroskopie, spinální chirurgie a strojírenského inženýrství.