Otevíráme nové pracoviště EuroPainClinics Brno od února 2019

Klinika miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics otevírá od února 2019 nové pracoviště v Brně v prostorách Polikliniky Starý Lískovec. Pacienti z Moravy a okolních regionů s pojištěním u VZP mají možnost využít vysoce specializovanou léčbu zad se zaměřením na bolest bederní páteře v důsledku výhřezu meziobratlové ploténky, kterou nejčastěji provází projevy jako šíření bolesti do dolní končetiny, bodavá, tupá, ostrá bolest, ztráta síly a ochablost končetiny, mravenčení, brnění aj. Dalším typem je léčba přetrvávající nebo nové bolesti po operaci zad spojené s tzv. syndromem selhání operační léčby (FBSS).  Objednání je možné telefonicky nebo prostřednictvím online služby E-konzultace.

Proč zvolit miniinvazivní a endoskopickou léčbu zad

Při léčbě jsou využívány unikátní miniinvazivní a endoskopické výkony, které jsou maximálně šetrné k pacientovi a mají řadu klinických benefitů jako menší chirurgický řez, menší výskyt infekcí, menší riziko poškození nervů, menší tvorbu epidurální fibrózy aj. Významnou výhodnou je v neposlední řadě rychlejší rekonvalescence a rychlejší návrat do aktivního života a do zaměstnání. Výkony se provádí v ambulantní péči, bez hospitalizace, a trvají od 30 do 90 minut. Miniinvazivní a endoskopická léčba je ideálním řešením pro všechny pacienty, kteří si přejí rychlé, šetrné a účinné řešení svých zdravotních obtíží a kteří nechtějí být bolestí ve svém životě a aktivitách v zaměstnání či volnočasových činnostech dále omezováni.

Jak se objednat – telefonicky a E-konzultace!

Zájemci o léčbu na Klinice miniinvazivní a endoskopické léčby Brno se mohou objednat telefonicky (tel. 792 779 556) nebo k objednání využít online službu E-konzultace, prostřednictvím které se pacient předem informuje, jestli je jeho zdravotní indikace vhodná pro léčbu miniinvazivními a endoskopickými výkony a může být objednán na vstupní konzultaci.

Po odeslání E-konzultace (vyplněný formulář, zdravotní dokumentace, výsledky vyšetření MRI) obdržíte automatické potvrzení o přijetí do systému. Vyhodnocení E-konzultace provádíme v co nejkratším čase, běžně do 3 pracovních dnů, a o dalším postupu obdržíte informace do Vašeho e-mailu. Péče na Klinice miniinvazivní a endoskopické léčby zad v Brně je plně hrazena pojišťovnami.

Využijte k objednání službu E-konzultace zdarma ještě dnes!

E-konzultace zdarma

Kontakt k objednání a pro Vaše dotazy tel. 792 779 556.

Sledujte další informace a novinky o otevření EuroPainClinics v Brně na našich webových stránkách a FB!