Více než 30 000 zájemců o léčbu v EuroPainClinics

Významným milníkem EuroPainClinics se stalo překročení hranice 30 000 přijatých E-konzultací, které jsou jednoznačným potvrzením intenzivně narůstajícího zájmu o léčbu na našich pracovištích. Je nám ctí, že také prostřednictvím této online služby můžeme poskytovat zdravotní péči stále většímu počtu pacientů.

Bolest zad je pro člověka velkou a nepříjemnou zátěží, která s sebou nese řadu omezení fyzického, ale i psychického charakteru. V EuroPainClinics usilujeme každodenně o dosažení maximálně možné úlevy od bolesti u každého pacienta, jemuž v rámci naší specializace můžeme poskytnout léčebné řešení s použitím miniinvazivních a endoskopických výkonů. Každá úleva je úspěchem, a pro pacienta znamená možnost navrátit se k běžným činnostem, věnovat se svojí rodině, práci a zájmům tak, aby jeho život byl opět aktivním a plnohodnotným.

Bezplatná služba E-konzultace je základním krokem „cesty“ pacienta s cílem dosažení úlevy od bolesti. Využít ji může kdykoliv každý zájemce s bolestí zad, který se chce informovat, zda bychom mohli k jeho obtížím nalézt účinnou pomoc.

Děkujeme za důvěru, se kterou se obracíte na naše pracoviště.

Chcete vědět více o službě E-konzultace? O jejím kompletním průběhu čtěte v článku zde:

epc post