E-konzultace v „novém kabátě“ usnadňuje cestu k vaší léčbě

Bezplatná služba E-konzultace v novém přehlednějším formátu vám aktuálně usnadňuje cestu objednání na naše pracoviště. Formulář je navržen tak, aby vám vyplnění zabralo minimum času a zároveň poskytuje prostor pro všechna důležitá sdělení o vašem aktuálním zdravotním stavu lékaři.

Princip služby E-konzultace, která je na našich pracovištích zavedena, zůstává stejný – jedná se o způsob online konzultace, kterým se pacient z pohodlí svého domova informuje o tom, zda může být vhodným kandidátem na léčbu v EuroPainClinics. Formulář zahrnuje několik novinek, které výrazně napomohou v procesu předběžného lékařského vyhodnocování.

Interaktivní animační obrázek je nově koncipován tak, abyste na postavě mohli přesně označit oblast, resp. tu část páteře a a místa na končetině, kde aktuálně nejvíce pociťujete bolest. Sílu vaší bolesti pak vyznačíte na stupnici intenzity bolesti od 0 do 10. Důležitým parametrem je také označení výšky a váhy.

V úvodu formuláře si přímo zvolíte ambulanci, kde si přejete vaše ošetření a nově máte také možnost přímo vidět lékaře, který bude vyhodnocení Vaší E-konzultace provádět. Přiložení zdravotnické dokumentace a nahrání snímků vyšetření magnetické rezonance nebo CT pak výrazně urychluje a zpřesňuje diagnostiku vašeho zdravotního stavu. Nezapomeňte, prosím, také na označení zdravotní pojišťovny.

Věříme, že E-konzultace v „novém kabátě“ je užitečným pomocníkem pro všechny zájemce o léčbu na našich pracovištích. Pokud vás trápí bolest zad, máte výhřez ploténky, kdy se bolest šíří do dolní končetiny, přetrvává u vás bolest po operaci zad, nebo se potýkáte s jinými obtížemi spojenými se zády, neváhejte s jejím odesláním a zjistěte, zda vám můžeme poskytnout léčebné řešení pro úlevu od vaší bolesti.

Po odeslání E-konzultace je zaslána do e-mailu automatická zpráva, která je potvrzením o jejím přijetím do systému a je tímto zahájen proces vyhodnocení, který obvykle provádíme do 7 pracovních dní. Výsledek vyhodnocení zasíláme v e-mailové zprávě. V případě kladného vyhodnocení je poté pacient telefonicky kontaktován sestrou příslušné ambulance k domluvě termínu vstupního vyšetření.