Volné pracovní pozice v EuroPainClinics

Specializovaná pracoviště Kliniky miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics jsou v současnosti jedinými klinickými zařízeními svého typu. Při léčbě je využívána široká škála miniinvazivních a endoskopických výkonů, které patří k nejpokročilejším léčebným přístupům oboru intervenční algeziologie.

Na našich pracovištích v Praze, Brně, Hradci Králové a Ostravě poskytujeme účinné terapie a unikátní metody léčby podle precizní diagnostiky zdravotních indikací a individuálního léčebného plánu. K terapii přistupujeme zásadně ze všech hledisek a současně navrhujeme nejvhodnější podpůrná léčebná opatření k problematikám, které bolest zad doprovází.

Pro naše týmy hledáme nové kolegy a kolegyně se zájmem o obor léčby bolesti. Nabízíme pracovní pozice zkušeným odborníkům s možností dalšího kariérního rozvoje a růstu i absolventům otevřeným novým pracovním výzvám na jejich profesní dráze.

Aktuálně nabízíme volné pozice:
Lékař-atestovaný algeziolog
Radiologický asistent – Brno (vhodné i pro absolventy)
Radiologický asistent – Hradec Králové (vhodné i pro absolventy, částečný úvazek)
Fyzioterapeut – Hradec Králové

Sdílet tento článek přátelům