EuroPainClinics Olomouc přijímá nově pojištěnce ZPŠ

EuroPainClinics Olomouc - pojišťovna ZPŠ

Dovolujeme si tímto informovat, že zdravotní péči na specializovaném pracovišti Klinika miniinvazivní léčby zad EuroPainClinics Olomouc mohou nově využít také pacienti s pojištěním u Zaměstnanecké pojišťovny Škoda (ZPŠ, 209).

Rozhodnutím Zaměstnanecké pojišťovny Škoda o smluvní spolupráci, které nabylo platnosti od 1. 4. 2024 a jehož si vážíme, umožňujeme dostupnost vysoce specializované péče dalším pacientům s bolestí zad z Olomouckého kraje i širšího okolí.

Přehled aktuálních smluvních pojišťoven najdete na odkazu ZDE

JAK SE K NÁM OBJEDNAT?

Pro objednání je na všech pracovištích EuroPainClinics zavedena bezplatná online služba E-konzultace, kterou můžete kdykoliv využít. Touto cestou se pacient nejprve před vlastní návštěvou informuje o možnosti léčby, respektive, zda by léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony mohla být vhodným řešením jeho zdravotních obtíží spojených s bolestí zad. Tímto šetříme čas pacienta i případné náklady spojené s cestováním na pracoviště, a zároveň napomáháme zrychlení a zpřesnění při stanovení léčebného plánu.

Na základě pacientem poskytnutých údajů a zdravotnické dokumentace v rámci E-konzultace probíhá následně předběžné lékařské posouzení, zda intervenční léčba může být vhodným řešením, či nikoliv. V případě kladného vyhodnocení navrhneme pacientovi termín vstupního vyšetření, v jehož rámci probíhá komplexní diagnostika bolesti zad a stanovení léčebného plánu. Vyhodnocení E-konzultace provádíme obvykle do několika pracovních dní.

KDE NÁS NAJDETE?

EuroPainClinics Olomouc sídlí v budově Zdravotnického střediska Lazce – 1. patro, Dlouhá 521, Olomouc 9 – Lazce. Bližší informace o pracovišti najdete v Kontaktech

Na vaši návštěvu se těší
Tým EuroPainClinics Olomouc