Léčba bolesti zad po operaci pomocí epiduroskopie zaujala řadu printových i online titulů

Téma léčby bolesti po operaci páteře, která je nejčastěji spojena s tzv. syndromem selhání operační léčby (odborně FBSS-failed back surgery syndrome), kdy dochází ke zmnožení vaziva v epidurálním prostoru, které dráždí nebo utlačuje nervový kořen, se objevilo v řadě periodik o zdraví i lifestylových titulech: Moje zdraví, Zdraví, zena-in.cz, prozeny.blesk.cz, svet-zeny.cz. Články najdete na odkazech níže.

Moje zdraví č. 6/2018
MZD1806_06_co nas jeste zajima_S(3)

Zdraví 7/2018

Máte zájem o vstupní vyšetření na našich pracovištích? Využijte pohodlný systém online objednání!

Bolest zad zasahuje do všech stránek života – s návštěvou odborníka je proto dobré neváhat! Pokud je příčina bolesti dostatečně brzy a správně diagnostikována, včasné zahájení léčby znamená jednoznačně efektivnější a trvalejší výsledek. Umožňuje rychlejší zotavení při prvních vážnějších projevech a může vést k oddálení případného návratu potíží v pozdějším období. Odešlete vyplněný formulář online objednání a my vás budeme v co nejkratším čase telefonicky kontaktovat nazpět.

Bezplatné online objednání