Pracoviště EuroPainClinics Brno zahájilo 4. února svůj provoz

Síť klinických pracovišť EuroPainClinics se rozšířila o dalšího „člena“ a od 4. února přivítalo své první pacienty nové pracoviště Kliniky miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics v Brně. Vysoce specializovanou léčbu bolesti bederní páteře s nebo bez výhřezu meziobratlové ploténky, přetrvávající či nově vzniklé bolesti zad po klasické operace páteře, a řady dalších indikací spojených s chronickou bolestí zad poskytuje pacientům z celé Moravy, kteří jsou pojištěnci Všeobecné zdravotní pojišťovny.

Pracoviště poskytuje ambulantní péči a výkony v režimu jednodenní chirurgie, tj. bez hospitalizace. Specializací je léčba bolesti bederní páteře nejčastěji spojené s tzv. kořenovým syndromem zad, který vzniká zejména v důsledku výhřezu meziobratlové ploténky, nebo v souvislosti se syndromem selhání operační léčby FBSS (failed back surgery syndrom). Typickými projevy kořenového syndromu je tupá, ostrá či pálivá jednostranná bolest šířící se do dolní končetiny, ztráta citilivost a svalové síly v končetině, pocit mravenčení, brnění, neschopnost stoupnout si na špičky či na paty aj.

Při léčbě jsou využívány unikátní miniinvazivní a endoskopické výkony, které jsou maximálně šetrné k pacientovi a oproti klasické operaci mají řadu klinických benefitů jako menší chirurgický řez, menší výskyt infekcí, menší riziko poškození nervů, menší tvorbu epidurální fibrózy aj.  Významnou výhodnou je v neposlední řadě rychlejší rekonvalescence a rychlejší návrat do aktivního života a do zaměstnání. Miniinvazivní a endoskopická léčba je ideálním řešením pro všechny pacienty, kteří si přejí rychlé, šetrné a účinné řešení svých zdravotních obtíží a kteří nechtějí být bolestí ve svém životě a aktivitách v zaměstnání či volnočasových činnostech dále omezováni.

Objednání je možné telefonicky (tel. 792 336 946) nebo využitím online služby E-konzultace. Péče na Klinice miniinvazivní a endoskopické léčby zad v Brně je v současnosti plně hrazena pouze pojišťovnou VZP.

Pracoviště EuroPainClinics Brno se nachází v kompletně rekonstruovaných prostorách v 1. patře Polikliniky Starý Lískovec. Disponuje nejmodernějším technologickým a přístrojovým vybavením pro miniinvazivní a endoskopickou léčbu a pacientům nabízí příjemné prostředí a maximální komfort pro léčbu. Výhodou je výborná dopravní dostupnost z centra Brna (stanice Hlavní nádraží, tramvaj č. 8, zastávka Osová).

Fotogalerii si můžete prohlédnout zde:

Zákrokový sál je vybaven špičkovými technologiemi včetně mobilního RTG C-ramene

Vyšetřovna poskytuje soukromí a komfort pro pacienta i klidné pracovní prostředí pro lékaře

Recepce je komunikačním centrem celého pracoviště

Vaše místo prvního setkání s EuroPainClinics Brno – čekárna v 1. patře Polikliniky Starý Lískovec

Najdete nás v 1. patře Polikliniky Starý Lískovec, která se nachází v těsné blízkosti MHD zastávky „Osová“