Nová pobočka fyzioterapie otevřena od 4. října v Brně

Po Hradci Králové, kde se fyzioterapie již více než rok těší enormnímu zájmu, otevírá aktuálně své brány pacientům s bolestí zad a pohybového aparátu nová pobočka v Brně. Fyzioterapii najdou pacienti na stejném místě jako pracoviště EuroPainClinics – na Poliklinice Viniční v Brně-Židenicích, a to v 1. patře budovy.

Na pracovištích EuroPainClinics Fyzio je fyzioterapie poskytována jako součást léčebného plánu pacientům podstupujícím miniinvazivní a endoskopickou léčbu, a to v jejím průběhu, i jako prevence. Zároveň může být lékařem doporučena pacientům, pro které se tento typ výkonů jako vhodný léčebný přístup nejeví. To je bezpochyby výhodou pro všechny pacienty, kteří chtějí na odstranění své bolesti zad a pohybového aparátu aktivně a co nejdříve začít pracovat.

Jaké metody používáme

Na fyzioterapii poskytované v EuroPainClinics nahlížíme z dlouhodobého hlediska. Klíčové je proto najít přesným diagnostikováním příčinu bolesti a podle toho stanovit nejvhodnější řešení. Ke komplexní léčbě využíváme mnohých moderních škol a konceptů, například: MFK-Manuální Fyzioterapeutickou Korekci, DNS-Dynamickou neuromuskulární stabilizaci, ACT–Akrální Koaktivační Terapii, PNF–Proprioceptivní Neuromuskulární Facilitaci, metodu Ludmily Mojžíšové, mobilizace a měkké techniky a řadu dalších.

Diagnostika pro nalezení příčiny bolesti

Nabídka EuroPainClinics Fyzio Brno (i Hradec Králové) zahrnuje široké spektrum terapií, které fyzioterapeut zvolí přesně na míru podle potřeb klienta. Fyzioterapii předchází individuální vstupní fyzioterapeutické vyšetření unikátní metodou MFK, která se využívá při akutní a chronické bolesti svalů, kloubů, páteře, při pooperačních stavech, vhodná je pro osoby s omezením pohybu i intenzivně sportujících včetně vrcholových sportů. Metoda MFK zobrazí tělo přesně tak, jak je používáno a zatěžováno. Díky této diagnostice je možné cíleně přizpůsobit jak léčbu, tak cvičení.

Jak se můžete objednat

Objednání na novou pobočku EuroPainClinics Fyzio Brno e možné na tel. čísle 792 336 946, nebo využitím bezplatné služby E-konzultace, pokud má pacient zájem informovat se o možnosti léčby a objednání na pracoviště EuroPainClinics (www.ekonzultace.cz)