Provoz nového specializovaného pracoviště EuroPainClinics Plzeň zahájen!

Klinika miniinvazivní léčby zad EuroPainClinics Plzeň, jako již v pořadí páté specializované pracoviště sítě EuroPainClinics, zahájila svůj provoz od 20. června. Pacienti z Plzeňského kraje i okolních regionů mají možnost využít vysoce specializovanou léčbu nejčastěji spojené s bolestí bederní páteře nejčastěji v důsledku výhřezu ploténky či bolesti zad po operaci páteře, ale i s dalšími indikacemi v oblasti dolní části zad a dalších anatomických struktur.

Kořenový neboli radikulární syndrom je jedním z častých zdrojů bolestí plynoucích z postižení bederní páteře, který vzniká v důsledku útlaku, dráždění nebo poškození nervového kořene. Mezi jeho nejčastější příčiny patří nejvíce výhřezy meziobratlových plotének a dále takzvaný syndrom selhání operační léčby (FBSS-failed back surgery syndrom), úrazy páteře, zánětlivá onemocnění páteře a jiné. Nejčastějšími příznaky, které pacient pociťuje, je jednostranná ostrá, tupá, pálivá či pulzující bolest, která se šíří do dolní končetiny, mravenčení, brnění, ztráta svalové síly a citlivosti končetiny, charakteristická je neschopnost zvednout nohu do schodů, postavit se na špičky, paty a jiné.

Při léčbě je využíváno široké spektrum intervenčních výkonů. Základem léčby je precizní diagnostika bolesti zad, která s využitím různých typů intervenčních testů umožňuje nalézt hlavní zdroj či zdroje bolesti a následně stanovit nejoptimálnější způsob ošetření daných struktur (nejčastěji nervové kořeny, meziobratlové ploténky, meziobratlové (fazetové) klouby a SI kloub).

Zdravotní péče v EuroPainClinics Plzeň je plně hrazena zdravotními pojišťovnami VZP, ZP MV, a ZP Škoda. K vstupnímu vyšetření není potřeba žádanka od praktického či odborného lékaře. Léčba probíhá v ambulantním režimu.

Kde nás najdete?

EuroPainClinics Plzeň sídlí v městské části Plzeň-Černice, Parková 11a, v objektu Genetika Plzeň, budova B, 1. patro.
Více informací o pracovišti ZDE

Pro objednání využijte bezplatnou službu E-konzultace

Pro objednání na pracoviště je zavedena bezplatná online služba E-konzultace. Touto službou se pacient nejprve předem informuje, zda je léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony k jeho zdravotním obtížím. Na základě E-konzultace probíhá předběžné lékařské posouzení vhodnosti léčby a je-li vyhodnocení kladné, pacient je kontaktován k domluvě termínu vstupního vyšetření.
Více informací o E-konzultaci a systému objednání najdete ZDE

Těšíme se na vaši návštěvu!