Vyhledání E-konzultace: snadné jako nikdy dříve!

Nová doména www.ekonzultace.cz vás v okamžiku zavede přesně tam, kam potřebujete! Pro všechny zájemce o léčbu v EuroPainClinics jsme spustili webovou stránku s přístupem přímo do bezplatné online služby E-konzultace, která je základním a prvním krokem k objednání.

Výhodou je lehce zapamatovatelný název webové stránky, kterým tak usnadňujeme přístup k léčbě bolesti zad na našich pracovištích. Věříme, že v širokém povědomí veřejnosti o tom, jakým způsobem se lze snadno a rychle do EuroPainClinics objednat, získá hojné využití! Pro slovenská pracoviště EuroPainClinics byla paralelně spuštěna webová stránka www.ekonzultacia.sk.

Služba E-konzultace je online cestou, jejímž prostřednictvím se pacient informuje o možnosti léčby miniinvazivními a endoskopickými výkony ještě před vlastní návštěvou pracoviště, což šetří čas a případné náklady spojené s cestováním.

V článku níže na odkazu najdete podrobný popis principu E-konzultace, jak probíhá proces předběžného lékařského posouzení vhodnosti výkonů k vaší léčbě, a celou řadu dalších užitečných informací.

JAK PROBÍHÁ E-KONZULTACE V EUROPAINCLINICS

Sdílet tento článek přátelům