Akutní řešení bolesti zad, operace plotének – i v tomto náročném období jsme zde stále pro vás

Aktualizováno, 20.11.2020, 25.2.2021

Současná mimořádná situace zasahuje do života každého z nás a ochrana zdraví a prevence je dnes hlavní prioritou. Bolest zad, ať již v akutní či chronické podobě, si však „nevybírá“, a právě v tomto období může řadě pacientů přinášet obavy z dalšího průběhu jeho léčby. Jako zdravotnické zařízení specializující se na léčbu této problematiky nepolevujeme v našem pracovním nasazení, a i nadále vám pomáháme poskytováním zdravotní péče s cílem najít optimální řešení pro vaši úlevu.

Pracoviště miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics poskytují pacientům své ambulantní a operační kapacity při řešení obtíží spojených s bolestí zad, zejména v důsledku výhřezu nebo jiného poškození meziobratlové ploténky, které jsou častou příčinou tzv. kořenového syndromu zad. V řadě nemocničních zařízení je v současnosti pozastaven či zrušen výkon plánovaných operací z důvodu kapacitní vytíženosti při péči o pacienty s onemocněním Covid-19. Možnost léčby na našich pracovištích proto může být, a to zejména pro akutní pacienty nebo pacienty, kteří čekají na termín svojí operace plotének, vhodným a rychlým řešením, jak se zbavit bolesti nebo dosáhnout jejího zmírnění.

Jaké jsou příznaky kořenového syndromu zad? Zjistěte více zde!

Na pracovištích EuroPainClinics není pro příjem pacientů věkové omezení.

Bezpečnost a ochrana zdraví našich pacientů je u nás na prvním místě. Přijatá režimová a hygienická opatření k celkovému průběhu léčby a provozu na pracovištích EuroPainClinics shrnují Aktuální pravidla provozu.

Jak se můžete objednat?

Z bezpečí a pohodlí vašeho domova můžete kdykoliv využít bezplatnou online službu E-konzultace. Pomocí této služby se pacient nejprve informuje, zda pro jeho zdravotní obtíže může být léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony vhodná. Po odeslaní E-konzultace následuje předběžné lékařské posouzení. V kladném případě vyhodnocení navrhujeme konkrétní termín vstupního vyšetření.

Bližší informace o průběhu služby E-konzultace, odeslání, vyhodnocení, automatické zprávě o přijetí do systému apod. najdete v článku zde:
E-konzultace: první krok k Vaší léčbě v EuroPainClinics

Zdravotní péče je plně hrazená pojišťovnami, jejichž aktuální přehled pro pracoviště EuroPainClinics v Praze, Brně, Hradci Králové a Ostravě najde zde

Děkujeme za vaši důvěru a těšíme se na vaši návštěvu.

Tým EuroPainClinics

operace plotenek