Covid-19 – provoz pracovišť EuroPainClinics nepřerušen

Aktualizováno 20.11.2020

Aktuální vývoj podzimní vlny epidemické situace Covid-19 přináší řadu opatření, přičemž bezpečnost a ochrana zdraví je nejvyšší prioritou. Bolest zad je však výrazným omezením v životě člověka a v řadě případů je včasná léčba klíčová, aby nedošlo k přechodu bolestivosti do chronického stavu. Všechna pracoviště EuroPainClinics i nadále poskytují své kapacity v plném provozu, s jednoznačným cílem pomoci vám najít optimální řešení pro vaši úlevu.

Pracoviště miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics poskytují pacientům své ambulantní a operační kapacity při řešení obtíží spojených s bolestí zad, zejména v důsledku výhřezu nebo jiného poškození meziobratlové ploténky, které jsou častou příčinou tzv. kořenového syndromu

Vzhledem k tomu, že řada nemocniční zařízení v současnosti přistupuje k pozastavení či rušení výkonu plánovaných operací z důvodu enormní vytíženosti vzhledem k vývoji epidemické situace, možnost léčby na našich pracovištích tak může být, a to zejména pro akutní pacienty nebo pacienty, kteří čekají na termín svojí operace plotének, vhodným a rychlým řešením, jak se zbavit bolesti nebo dosáhnout jejího zmírnění.

Bezpečnost a ochrana zdraví našich pacientů je u nás na prvním místě. Vzhledem k riziku nákazy infekcí Covid-19, která primárně ohrožuje věkovou kategorii seniorů, mohou být v současnosti k léčbě miniinvazivními a endoskopickými výkony přijímáni pacienti do 65 let věku (ročník 1955). Veškerá režimová a hygienická opatření k celkovému průběhu léčby na pracovištích EuroPainClinics shrnují Aktuální pravidla provozu.

AKTUALIZACE – POZOR! S platností od 20. 11. 2020 je věkové opatření pacientů do 65 let přijímaných k ošetření na pracovištích EuroPainClinics ZRUŠENO. Léčbu mohou opět využívat všichni pacienti, bez omezení věku.

K objednání využijte online E-konzultace

Z bezpečí a pohodlí vašeho domova můžete kdykoliv využít bezplatnou online službu E-konzultace.Prostřednictvím této služby se pacient nejprve informuje, zda pro jeho zdravotní obtíže může být léčba miniinvazivními a endoskopickými výkony vhodná. Po odeslaní E-konzultace následuje předběžné lékařské posouzení. V kladném případě vyhodnocení navrhujeme konkrétní termín vstupního vyšetření.

Zdravotní péče je plně hrazena pojišťovnami, jejichž aktuální přehled pro pracoviště najdete zde

Děkujeme za vaši důvěru a přejeme všem pevné zdraví.
Tým EuroPainClinics

Sdílet tento článek přátelům